Jump to content

אבשלום מ

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי אבשלום מ

  1. בסיטרואן שלי היה חסר נוזל בולמים .הוספתי עכשיו האוטו במצב מינימום ולא עולה לגובה נסיעה .בלוח שעונים אני רואה שלחצני העלאה והורדה מתפקדים .רק שהרכב נשאר למטה כל הזמן .
×
×
  • תוכן חדש...