Jump to content

אבשלום מ

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

הנקודות של אבשלום מ

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

0

מוניטין

  1. בסיטרואן שלי היה חסר נוזל בולמים .הוספתי עכשיו האוטו במצב מינימום ולא עולה לגובה נסיעה .בלוח שעונים אני רואה שלחצני העלאה והורדה מתפקדים .רק שהרכב נשאר למטה כל הזמן .
×
×
  • תוכן חדש...