היי
אני קניתי פגיו 206 ( אני יד שניה ) .לפי רשיון רכב הצמיגים צריכים להיות 175/65/R14 .
אך הבעלים הקודם התקין צמיגים בחתך יותר נמוך 185/60/R14 .
רציתי לשאול האם זה מותר או שצריך אישור מיוחד ? האם ניתן לעבור טסט עם הצמיגים האלה ?
אשמח לקבל תגובות והסברים .