Jump to content

sg08

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

הנקודות של sg08

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

10

מוניטין

  1. היי אני קניתי פגיו 206 ( אני יד שניה ) .לפי רשיון רכב הצמיגים צריכים להיות 175/65/R14 . אך הבעלים הקודם התקין צמיגים בחתך יותר נמוך 185/60/R14 . רציתי לשאול האם זה מותר או שצריך אישור מיוחד ? האם ניתן לעבור טסט עם הצמיגים האלה ? אשמח לקבל תגובות והסברים .
  2. יש לי מספר שאלות ? 1. האם הרכב אמין ? 2. אני בודק את האופציעה של מנוע 1.6 90 כ"ס שנת 2000/2001 (האם כדאי ? ) 3. שמעתי מכמה מקורות שלרכב הזה יש בעיות בגיר . האם זה נכון ? אשמח לקבל כל עצה נוספת . תודנ רבה מראש !!!
×
×
  • תוכן חדש...