שלום,
אני מעוניין למכור את הסאב שלי - פולק-אודיו דגם DB1212 (תיבה מקורית - הסאב יצוק בתוך התיבה)http://www.polkaudio.com/caraudio/db/index.php?s=db1212
השתמשתי בו כחצי שנה, ואני מוכר עקב החלפת הרכב (לרכב קטן יותר) , ושינויי סטאטוס (מרווק לנשוי) . - הסאב נקנה מחו"ל והועבר דרך מכולה לארץ.
מחיר מבוקש 1000 ש"ח (אני מתנצל מראש, אך המחיר אינו גמיש)
תודה,
ליאור הוכמן