Jump to content

123liki

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

הנקודות של 123liki

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

10

מוניטין

  1. שלום לכולם, אני מעוניין לקנות HU דגם בולרו Bolero או קולומבוס. תודה לכולם,[email protected]
  2. אשמח לדעת אם למישהו היה ניסיון עם החברה או המוצר הזה: http://www.witson.com/en/displayproduct.html?proID=100439819
  3. שלום, אני מעוניין למכור את הסאב שלי - פולק-אודיו דגם DB1212 (תיבה מקורית - הסאב יצוק בתוך התיבה)http://www.polkaudio.com/caraudio/db/index.php?s=db1212 השתמשתי בו כחצי שנה, ואני מוכר עקב החלפת הרכב (לרכב קטן יותר) , ושינויי סטאטוס (מרווק לנשוי) . - הסאב נקנה מחו"ל והועבר דרך מכולה לארץ. מחיר מבוקש 1000 ש"ח (אני מתנצל מראש, אך המחיר אינו גמיש) תודה, ליאור הוכמן
  4. היי ישנו מנחת אקטיבי (יחסית יקר אך שווה כל אגורה) של חברת AudioControl דגם LC7
×
×
  • תוכן חדש...