בוקר טוב לכולם ותודה על כל התשובות.
אני הגברת שמחפשת רכב ; )
והאמת נשארתי מבולבלת באותה מידה..
את הקיה נירו פחות אהבתי, היא באמת מרגישה יותר כמו רכב פרטי.
היונדאי טוסון יקרה לי.
מה לגבי רכב היברידי? הרי רוב הנסיעות שלי עירוניות..
ולא הטויוטה שממש קטנה.
ומה לגבי לקנות רכב משומש שנתון אחד אחורה ולא להפסיד את כל ירידת הערך???
תודה רבה לכול העוזרים במשימה