Jump to content

גיא159

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי גיא159

  1. תודה רבה וסוף שבוע נעים !!
  2. שלום לכולם. מצורפת תמונה שצילמתי עם פלאש של הקפיץ האחורי ברכב פורד פוקוס שנת 2007. הקפיץ נראה חלוד לדעתי. האם כדאי לבקש במוסך שיבדקו את זה? תודה רבה לעונים!
  3. מצורפת תמונה שצילמתי עם פלאש של הקפיץ האחורי ברכב פורד פוקוס שנת 2007. הקפיץ נראה חלוד לדעתי. האם זה משהו שאמור להדאיג אותי? האם כדאי לבקש במוסך שיבדקו את זה? תודה לעונים וסוף שבוע נעים. https://ibb.co/WcSGKx7
×
×
  • תוכן חדש...