שלום לכולם.
מצורפת תמונה שצילמתי עם פלאש של הקפיץ האחורי ברכב פורד פוקוס שנת 2007.
הקפיץ נראה חלוד לדעתי.
האם כדאי לבקש במוסך שיבדקו את זה?
תודה רבה לעונים!
מצורפת תמונה שצילמתי עם פלאש של הקפיץ האחורי ברכב פורד פוקוס שנת 2007.
הקפיץ נראה חלוד לדעתי.
האם זה משהו שאמור להדאיג אותי?
האם כדאי לבקש במוסך שיבדקו את זה?
תודה לעונים וסוף שבוע נעים.
https://ibb.co/WcSGKx7