Jump to content

uri117

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי uri117

  1. שלום, יש לי אופל קורסה 2003 עם גיר איזיטרוניק. פתאום ללא הודעה מוקדמת התחיל להבהב F במקום ההילוך ונדלקה מנורה של תקלה טכנית (ציור של מכונית עם מפתח שבדי). האוטו נדלק ונוסע אבל רק בהילוך ראשון ושני ואין אפשרות לשלוט בהילוכים. האם מוכר. מה הבעיה? . מה הסיבה? גודל הנזק?
×
×
  • תוכן חדש...