שלום,
יש לי אופל קורסה 2003 עם גיר איזיטרוניק. פתאום ללא הודעה מוקדמת התחיל להבהב F במקום ההילוך ונדלקה מנורה של תקלה טכנית (ציור של מכונית עם מפתח שבדי). האוטו נדלק ונוסע אבל רק בהילוך ראשון ושני ואין אפשרות לשלוט בהילוכים. האם מוכר. מה הבעיה? . מה הסיבה? גודל הנזק?