Jump to content

Refael088

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Refael088

  1. שלום לכולם , ברשותי הונדה סיוויק 2008 דגם LS , לאחר התקנת מערכת מולטימדיה תואם מקור הכוללת סאב +מגבר , החלק שבתמונה הפסיק להאיר למעט שני כפתורים , יש לציין שהכל עבד לפני פיקס , דיברתי עם המתקין ומכיוון שהוא מעיר אחרת , הוא מוכן לשלם לי את עלות התיקון , -השאלה שלי אליכם היא כזאת , מה בדיוק הבעיה? האם זה אפשרי לסדר את זה ? יש נורות שנשרפו? הייתי אצל חשמלאי רכב והוא אמר שזה כניראה נורות שנשרפו בהתקנה נורות אורז , או שבכלל זה לד וזה בא כחלק שלם? לציין שהכל עבד לפני והאיר , * כל הפונקציות עובדות בלי בעיה . * יכול להיות שהוא שכח לחבר או שנשרף ? לא ביצעתי בדיקה . האם מישהו נתקל בבעיה ? תודה לעוזרים !
×
×
  • תוכן חדש...