שלום לכולם , ברשותי הונדה סיוויק 2008 דגם LS , לאחר התקנת מערכת מולטימדיה תואם מקור הכוללת סאב +מגבר , החלק שבתמונה הפסיק להאיר למעט שני כפתורים , יש לציין שהכל עבד לפני פיקס , דיברתי עם המתקין ומכיוון שהוא מעיר אחרת , הוא מוכן לשלם לי את עלות התיקון ,
-השאלה שלי אליכם היא כזאת , מה בדיוק הבעיה? האם זה אפשרי לסדר את זה ? יש נורות שנשרפו? הייתי אצל חשמלאי רכב והוא אמר שזה כניראה נורות שנשרפו בהתקנה נורות אורז , או שבכלל זה לד וזה בא כחלק שלם?
לציין שהכל עבד לפני והאיר ,
* כל הפונקציות עובדות בלי בעיה .
* יכול להיות שהוא שכח לחבר או שנשרף ? לא ביצעתי בדיקה .
האם מישהו נתקל בבעיה ?
תודה לעוזרים !