Jump to content

עמיקו

  • הודעות

    5
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

1 עוקב

צפיות אחרונות בפרופיל

101 צפו בפרופיל

הנקודות של עמיקו

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

0

מוניטין

  1. היי, באיזור המרכז? אם כן, אפשר פרטים?
  2. תודה לשניכם על התגובות, אני מעריך את הזמן וההשקעה. אז אם אני עושה סדר בנתונים: 1. הבטריה של הרכב: 8.9KWH ובגלל שהטעינה זה מ15% ל100% אז בפועל צריך להטעין 8.9KWH x 0.85 = 7.56KWH. 2. בגלל שהICCB מגביל את הטעינה ל2.7KWH הכי מהר שאפשר להטעין את הרכב זה 7.56KWH/2.7KW=2.8H עם הכבל שמסופק עם הרכב. 3. שקע ישראלי סטנדרטי יתחמם אם האמפר הוא מעל 10 לזמן ממושך. כמה שאלות: 1. האם המגבלה של 2.7KW היא מגבלה של הכבל או של הבטריה של הרכב? גם בתמונה למעלה וגם באינטרנט ראיתי 3.3KW. 2. במידה וזו מגבלה של הכבל, האם ניתן לרכוש כבל שמסוגל להעביר 3.3KW ולקצר את זמן הטעינה לשעתיים וקצת? 3. אם המתח בשקע אצלי הוא 230V, נשמע שאם אגביל את האפרז ל10 (וכך יעבור 2.3KW) אוכל בביטחה להטעין את הרכב באמצעות מתאם משקע סיקון לשקע ישראלי ב7.56KWH/2.3KW=3.23H לא? 4. בהמשך ל3, האם ניתן לחבר את המתאם לכבל מאריך רגיל במידה והאפר מוגבל ל10? תודה מראש
  3. וואו דבר ראשון תודה על התשובה המפורטת כן אז באמת נשמע שעדיף להשתמש בכבל סבתא שאפשר לקחת איתנו גם כשנוסעים לצימר או להורים. תודה על העצה, אין לי מושג איך מכינים אז אתייעץ עם מישהו חכם שיעזור לי 😎 עוד לא קיבלתי את הרכב אז אני מניח שאתה מתכוון שזה קיים על הכבל או ברכב? מדהים!! מלחיץ.. לפי ocsi4u נשמע שזה תלוי בסוג המתאם, מה אתה חושב?
  4. אני מתכוון חיבור כבל הטעינה של הרכב ל: 1. כבל סבתא (משהו בסגנון הזה: מתאם לטעינת רכב חשמלי מכל חשמל רגיל - טעינת רכב משקע חשמל (enrgy.co.il)) 2. שקע סיקון שהותקן על ידי חשמלאי לא יודע אם זה רלוונטי לשאלה אבל הספק החשמל בבית הוא תלת-פאזי
  5. היי, קניתי היום בשעה טובה קיה נירו פלאג אין 2021. מה ההבדל בזמן הטעינה בין טעינה באמצעות שקע סיקון לבין טעינה באמצעות כבל סבתא? תודה מראש, עמיחי
×
×
  • תוכן חדש...