מסכים איתך על הרבה דברים.
אבל... במפרט שפורסם יש הרבה תוספות שלא הוזכרו שבפועל הם קיימים ברכב (לפחות בלייף פלוס שראיתי) והם : חלונות אחוריים מושחמים, הפשרת אדים במראות, העברת הילוכים מגלגל ההגה.
לרוב כשעושים הנחות (בהשקות, לקוח חוזר וכו׳...) הם מוזילים באיזה 4,5K אז נותר להוסיף ׳טיפה׳ ולהינות מתוספת מיוחדת זו...