Jump to content

עמיתתת

  • הודעות

    7
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי עמיתתת

  1. אהלן אני מעוניין לרכוש טרקטורון ספורט בעל גיר רגיל, ואני לא כל כך מכיר את התחום. היה בבעלותי גיפ ואהבתי את עניין השטח אך יותר אהבתי את הטיולים והיה חסר לי השיוט בשטח. לאחר מכן עברתי לרכב ספורט וחסר לי הפן של השטח. אני מחפש כלי לשטח, בחשיבות לגיר רגיל, עד לאזור ה30 אלף. אשמח להמלצות וחוות דעת. כרגע הסתכלתי ומצאתי את האדלי 400, אקסס 450, ודינלי 400/450. ראיתי גם את הrs800, שזה סוג של הכלאה בין גיפ לרייזר, גם לא בדיוק הבנתי מה זה ואשמח לעוד מידע עליו, אם הוא מתנהג יותר כמו גיפ או כמו רייזר. לא מכיר עוד דגמים חוץ מזה ולא ממש מכיר את הבלאי והאיכות של הדגמים. אשמח להכיר עוד דגמים ועוד על הדגמים שהזכרתי ואיזה מהדגמים לדעתכם כדאי לרכוש. תודה רבה
  2. אהלן אני מעוניין לרכוש טרקטורון ספורט בעל גיר רגיל, ואני לא כל כך מכיר את התחום. היה בבעלותי גיפ ואהבתי את עניין השטח אך יותר אהבתי את הטיולים והיה חסר לי השיוט בשטח. לאחר מכן עברתי לרכב ספורט וחסר לי הפן של השטח. אני מחפש כלי לשטח, בחשיבות לגיר רגיל, עד לאזור ה30 אלף. אשמח להמלצות וחוות דעת. כרגע הסתכלתי ומצאתי את האדלי 400, אקסס 450, ודינלי 400/450. לא מכיר עוד דגמים חוץ מזה ולא ממש מכיר את הבלאי והאיכות של הדגמים. אשמח להכיר עוד דגמים ועוד על הדגמים שהזכרתי ואיזה מהדגמים לדעתכם כדאי לרכוש. תודה רבה
  3. אהלן אני אשמח אם מישהו מוכר או מכיר מקום שמוכר אגזוזי רמוס או אגזוז עם שלט שמשתיק את הרעש אם רוצים לפיגו rcz תודה לעוזרים
  4. אהלן אשמח לרעיונות לצבעים של עיטוף מדבקה או צביעה למיצובישי פאגרו גג ברזנט שנת 2000. כרגע יש לי צבע כחול ופס כסוף למטה. הרכב בן 21 והצבע המקורי מתחיל לדהות ויש מכות שמש וכל מיני דברים שאני רוצה להחליף. אשמח להצעות לצבע או צבעים יפים תודה רבה
  5. אהלן, יש לי רכב ישן שבבעלותי שנים שיושב בחוץ, הרכב לא עובד ומיועד לגריטה. הבן שלי רוצה ללכת לחדר הרס ששוברים בו דברים (יש לו בעיית עצבים קלה) וחשבתי לתת לו להרוס את הרכב שממילא אין בו שימוש במקום לשלם על החדר הרס וששם יביאו דברים פחות מהנים. האם אני יכול לתת לו לשבור אותו ביער או משהו או במקום מרוחק או שאסור? אם כן האם צריך להודיע למישהו או לעשות משהו עם הרכב אחר כך?
  6. אהלן, אני מתעניין ברכב ספורטיבי מסויים כבר תקופה ארוכה והבעיה היא שאין הרבה כאלו במצב טוב, בעלות גיר ידני ובמחירים סבירים (45-70 אלף). מצאתי מספר רכבים שכרגע למכירה אבל רובם לא במצב טוב או שהתעסקו יותר מדי במנוע ובטורבו ככה שאני לא כל כך מעוניין ברכב ניסיונות של מישהו. מצאתי רכב אחד שנראה טוב ובאמת מה שאני מחפש חוץ מהעבודה שהוא יד גבוה משמעותית משאר הרכבים (כ-4 ידיים יותר) ובנוסף הוא עבר תאונה של אובדן גמור אצל הבעלים השני שבביטוח זיכו אותו ב- 160000. בנוסף ראיתי עוד מספר רכבים שלא עברו תאונות ובפחות ידיים, אבל הן נראות פחות טוב ולא משכו אותי עד כדי כך כמו הרכב שעבר את התאונה. האם אתם חושבים שתאונה כזו תשפיע על הרכב? ובנוסף עד כמה יהיה קשה למכור את הרכב אחר כך? ובכללי האם כדאי לקנות רכב בתנאים כאלו בכלל?
×
×
  • תוכן חדש...