אהלן אני מעוניין לרכוש טרקטורון ספורט בעל גיר רגיל, ואני לא כל כך מכיר את התחום. היה בבעלותי גיפ ואהבתי את עניין השטח אך יותר אהבתי את הטיולים והיה חסר לי השיוט בשטח. לאחר מכן עברתי לרכב ספורט וחסר לי הפן של השטח. אני מחפש כלי לשטח, בחשיבות לגיר רגיל, עד לאזור ה30 אלף. אשמח להמלצות וחוות דעת.
כרגע הסתכלתי ומצאתי את האדלי 400, אקסס 450, ודינלי 400/450. ראיתי גם את הrs800, שזה סוג של הכלאה בין גיפ לרייזר, גם לא בדיוק הבנתי מה זה ואשמח לעוד מידע עליו, אם הוא מתנהג יותר כמו גיפ או כמו רייזר. לא מכיר עוד דגמים חוץ מזה ולא ממש מכיר את הבלאי והאיכות של הדגמים. אשמח להכיר עוד דגמים ועוד על הדגמים שהזכרתי ואיזה מהדגמים לדעתכם כדאי לרכוש.
תודה רבה