Jump to content

יוסף בר

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי יוסף בר

  1. מזה כחודש בזמן ניסיון לפתוח את הרכב (מזדה 6- 2007) בניסיון הראשון הרכב מגיב עם 3 צפצופים רציפים ולא נפתח . ניסיון נוסף פותח את הרכב כרגיל . היום כשירדתי לרכב הפעלתי את הקוד הרגיל , הרכב לא הגיב ללא סיבה נראית לעין בשלט נדלקה נורה אדומה של הלאד כשניסיתי בשנית ,אבל הרכב לא נפתח , לאחר מספר דקות פתחתי את הדלת אשר הפעילה כמובן את מערכת האזעקה (בוקר לא נעים ), ניתקתי את מצבר הרכב למשך 10 דקות וליתר ביטחון הוצאתי גם את המצבר בשלט , החזרתי הכול למקום תוך כידי שהמערכת צווחת לחצתי את הקוד ולהפתעתי הכול חזר לתיקנו . החלפתי את המצבר (3V) בשלט , שאלתי כיצד אני יכול לנתק לחלוטין את המערכת ולהשאיר רק את פתיחת הדלתות או שצריך חשמלאי רכב ? 0
×
×
  • תוכן חדש...