מזה כחודש בזמן ניסיון לפתוח את הרכב (מזדה 6- 2007) בניסיון הראשון הרכב מגיב עם 3 צפצופים רציפים ולא נפתח .
ניסיון נוסף פותח את הרכב כרגיל . היום כשירדתי לרכב הפעלתי את הקוד הרגיל , הרכב לא הגיב ללא סיבה נראית לעין
בשלט נדלקה נורה אדומה של הלאד כשניסיתי בשנית ,אבל הרכב לא נפתח , לאחר מספר דקות פתחתי את הדלת אשר
הפעילה כמובן את מערכת האזעקה (בוקר לא נעים ), ניתקתי את מצבר הרכב למשך 10 דקות וליתר ביטחון הוצאתי גם
את המצבר בשלט , החזרתי הכול למקום תוך כידי שהמערכת צווחת לחצתי את הקוד ולהפתעתי הכול חזר לתיקנו .
החלפתי את המצבר (3V) בשלט , שאלתי כיצד אני יכול לנתק לחלוטין את המערכת ולהשאיר רק את פתיחת הדלתות
או שצריך חשמלאי רכב ?
0