אני לא מתווכח על העיצוב החיצוני כי זה עניין של טעם אבל נסעתי בדגם האחרון לא מזמן
והתאכזבתי עם מנוע 1000 סמק ו 100 כס שלא חלקים והרכב עם 60000 קמ בסהכ
הרגשתי רעידות ברכב במהירות מעל 90 לא יודע אם זה תקלה ספציפית או לא
בנוסף לקו חלונות גבוה שהרגיש כמו בבית כלא מולטימדיה לא איכותית איכות נסיעה לא משהו
ובדגם הכניסה
בלי שום מערכת בטיחות אקטיבית רק בדגמים יותר גבוהים זרקו איזה מערכת לתיקון סטייה מנתיב ובלימה אקטיבית עירונית
אם שואלים אותי טיוטה יאריס החדשה נראית מעולה עם מפרט מאובזר ומלא של בטיחות אקטיבית שלא נמצאת בדגמים שעולים לפחות פי שניים כבר מרמת הכניסה
עיצוב פנימי וחיצוני מעודכן ויפה ומוניטין של איכות ואמינות הידועה של טיוטה אני ממליץ בחום על הטיוטה ..... התאכזבתי מהיונדאי.