-
פרסום הודעות
8 -
תאריך הצטרפות
-
פעילות אחרונה
מוניטין
0 נייטרליאודות TalNis
-
דירוג
חדש בפורום (< 41 הודעות)
צפיות אחרונות בפרופיל
צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.
-
אוקיי אז אני מרכז פה מה שהבנתי שטיפה יסודית + בו זמנית לנסות להוריד מעברי צבע (לא באגרסיביות), פלסטלינה, אלכוהול לרכב, פוליש + קומפאונד. אם צובע אז אחרי הכל ממלא, עושה את המילוי באותו קו עם הצבע (לשייף), שוב פוליש (אצטרך פה קומפאונד?) ואז ווקס לכל הרכב ובמקום שצבעתי לפני לשים אוטם צבע הכל נכון? חפרתי טיפה כבר חחחח 😇😅
-
<לא לצטט הודעה מעל> וואו ממש ממש תודה! הפחדתי עם הכמות שאלות וענית פשוט על כולם. לגבי התשובה של 7, אחרי שאני עושה נגיד פוליש קומפאונד כל האוטו ורואה שנגיד השריטות ההם ירדו אבל החור צבע לא ככ עזר, איך אני מכין את החור של הצבע לצביעה? כמו שאמרתי בשאלה? או שאפשר פשוט להתחיל לרסס. אתה מציע לי לקנות ספריי צבע או מכחול וחבית? חנות טובה לצבע? אני מכיר את טופ קולור
-
תמונות של הרכב: תמונות היי יש לי כמה שאלות לגבי פוליש ווקס וממש דיטיילינג חיצוני לכל הרכב. ברשותי הונדה סיויק 5 דלתות משנת 2013. מת על האוטו הזה, אבל, הוא עבר 4 נהגים חדשים והרבה קילומטרים 155k והוא איבד את היופי שלו עם כל המכות שיש לו והמעברי צבע. האוטו לא עבר פוליש מעולם ככה שמבחינת clear coat צריך להיות בשביל compound. השאלות שלי הם כאלה: 1. אין לי מכונה לפוליש, אני מתגייס עוד כמה חודשים לכן אני לא רוצה להשקיע את מירב כספי באחת. ברשותי דיסקים איכותיים מאוד של בוש, האם כדאי להשתמש במתאם ולהפוך אותם למכונות פוליש או שכבר לעשות הכל ביד? כי אני יודע ש