Jump to content

אורי פטקין

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

הנקודות של אורי פטקין

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

0

מוניטין

  1. יש ברשותי SMAX שנת 2014. בשנת 2018 אחרי 130 אלף ק"מ נדלקה נורית תקלה במערכת ממסר. במוסך שרד באר שבע הודיעו לי שיש להחליף גיר ברכב. ההחלפה עלתה לי 15 אלף שח. בדצמבר 2020 אחרי שנתיים ו70 אלף ק"מ נדלקה אותה נורית אזהרה ושוב במוסך שרד הודיעו שהגיר הלך ויש להחליפו. לא סביר שפעמיים הלך הגיר ב6 שנים... הרכב שמור ואני מקפיד לעשות את כל הטיפולים בזמן. האים יש למשהו חוויה דומה?
×
×
  • תוכן חדש...