Jump to content

D-MON

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

הנקודות של D-MON

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

0

מוניטין

  1. יש לי את VIOFO A129 ברצוני לרכוש ערכה בשביל מוד חניה. השאלה איזה דגם אני צריך לרכוש עבור מאזדה 3 שנתון 2008 https://he.aliexpress.com/item/32958919182.html?spm=a2g0o.detail.0.0.2d0c582erXE8Ht&gps-id=pcDetailBottomMoreThisSeller&scm=1007.13339.169870.0&scm_id=1007.13339.169870.0&scm-url=1007.13339.169870.0&pvid=c597ba0d-4ec5-4d52-9bec-6916370f24fa&_t=gps-id:pcDetailBottomMoreThisSeller,scm-url:1007.13339.169870.0,pvid:c597ba0d-4ec5-4d52-9bec-6916370f24fa,tpp_buckets:668%230%23131923%2347_668%23888%233325%2320_668%232846%238112%23528_668%232717%237566%23814_668%231000022185%231000066058%230_668%233468%2315614%23536 כמו כן האם יש סרטון שמסביר איך מחברים. תודה לעוזרים...
×
×
  • תוכן חדש...