שלום לכולם, בזמן שאני נוסע ברכב במהירות נמוכה יחסית בין טור 1.5 לטור 2, נשמעים רעשי חיכוך מוזרים קצת לפני העברת הילוך וגם שאני נשאר באותו טווח טורים ויש גם קפיצות. לפי השערתי זה מגיע מהגיר.
הרעשים נשמעים כאילו אתה גורר מתכת על הרצפה לא יודע כלכך איך לתאר אותם זה ממש נשמע כאילו דברים נאכלים שם.
בנוסף גם בעת שאני מוריד את הרגל מהגז בהילוך שלישי ושני יש את הרעש גם.
אשמח לשמוע אפשרויות לתקלות מאנשים שמבינים!! תודה מראש לעונים!!🙏🙏