Jump to content

הראל צרפתי

  • הודעות

    4
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי הראל צרפתי

  1. יאללה בעזרת ה׳ הלוואי וזה ילך כמו שאמרת, אבדוק את זה במוסך מורשה בעזרת ה׳ גם נתת לי כיוון לבעיה וזה מאוד יכול לעזור לי איתם שם חחחח. המון תודה אחי היקר עזרת לי מאוד 🙏🏽♥️🙏🏽♥️
  2. מעולה אז אלך לבדוק בעזרת ה׳ במורשה של הונדה וההסבר שלך נשמע דווקא מאוד הגיוני מקווה שזה גם מה שקורה אצלי כי במוסכים אחרים אמרו לי שאני אצטרך להחליף גיר מתיישהו אז אני מבין שזה מחוסר הבנה שלהם או שפשוט נוח להם יותר להגיד את זה ולקבל כסף חחח אז אתה אומר שזה פתר לך את הבעיה לגמרי?? והרכב עבר 144 אלף ק״מ.
  3. היי, ניסיתי את מה שאמרת להעביר לd3 וכמו שאמרת הרעשים נעלמו. קודם כל תודה רבה על הטיפ נתת לי פה כיוון וגם דרך לנסוע בעיר בלי לשמוע את הרעשים האלה בינתיים חחח. ואשמח אם תגיד לי מה הכוונה לשחיקת קלאצ׳ים איפה עושים את זה (מוסך רגיל או מכון גירים) ואם יש לך מקום מומלץ לבדוק את הבעיה הזאת. תודה רבה 🙏🏽🙏🏽
  4. שלום לכולם, בזמן שאני נוסע ברכב במהירות נמוכה יחסית בין טור 1.5 לטור 2, נשמעים רעשי חיכוך מוזרים קצת לפני העברת הילוך וגם שאני נשאר באותו טווח טורים ויש גם קפיצות. לפי השערתי זה מגיע מהגיר. הרעשים נשמעים כאילו אתה גורר מתכת על הרצפה לא יודע כלכך איך לתאר אותם זה ממש נשמע כאילו דברים נאכלים שם. בנוסף גם בעת שאני מוריד את הרגל מהגז בהילוך שלישי ושני יש את הרעש גם. אשמח לשמוע אפשרויות לתקלות מאנשים שמבינים!! תודה מראש לעונים!!🙏🙏
×
×
  • תוכן חדש...