Jump to content

קובי ג

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

הנקודות של קובי ג

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

0

מוניטין

  1. כתוב באתר של משרד התחבורה שתוקף רישיונות רכב שאמור לפוג בין התאריכים 25.09.2020 ועד ה-15.11.2020, הוארך ב-60 ימים . השאלה היא האם בשנה הבאה זה גם יהיה לי חודשים מאוחר מדי? כלומר אם השנה יש לי טסט ב23 לעשירי וזה נדחה בחודשיים בגלל הקורונה, בשנה הבאה אני אצטרך לעשות טסט ב23 לעשירי או ב23 ל12 ? למישו יש מידע בעניין?
×
×
  • תוכן חדש...