Jump to content

ליאורסופרין

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי ליאורסופרין

  1. שלום לפני כמה ימים התחילה תקלה מנורת בקרת אחיזה נדלקה ומנורת הבקרסת כמו כן מנורת מנוע והגיר לא מראה את הפס האדום איפה מצב ההילוך התקלה באה והולכת לסרוגין , הרכב נוסע מין הילוך 2 ל3 וזהו . בבדיקת מחשב רשום תקלה U0101 Lost Communication with Transmission Control Module (TCM) האם לפני שרצים להחליף TCM יש דברים לבדוק ? בדקתי פיוז מספר 13 הכל טוב . המצבר שלי בין 6 אולי הוא חלש ? HELP
×
×
  • תוכן חדש...