שלום
לפני כמה ימים התחילה תקלה מנורת בקרת אחיזה נדלקה ומנורת הבקרסת כמו כן מנורת מנוע והגיר לא מראה את הפס האדום איפה מצב ההילוך
התקלה באה והולכת לסרוגין , הרכב נוסע מין הילוך 2 ל3 וזהו .
בבדיקת מחשב רשום תקלה U0101 Lost Communication with Transmission Control Module (TCM)
האם לפני שרצים להחליף TCM יש דברים לבדוק ?
בדקתי פיוז מספר 13 הכל טוב .
המצבר שלי בין 6 אולי הוא חלש ?
HELP