הרשו לי להסביר לכם בשפה פשוטה: את הסקודה קאמיק שהזמנתי עדיין לא קיבלתי, כפי שהבנתי מהסוכן מכירות שלי הרי שמיום התשלום על הרכב עובר הרכב מנמל אשדוד לבונדד של סקודה בבני עייש( צומת כנות). מספר רידוי כבר נמסר לי. מהמגרש בכנות מגיע הרכב לסוכנות סקודה בעיר שבה הזמנתי את הרכב, שם הרכב נשטף באופן יסורי באולם סגור גדול הצמוד לסוכנות עצמה, לאחר מכן הרכב מוכנס לחדר קטן צדדי מואר במיוחד שם בודק מזמין הרכב את רכבו באופן מדוקדק חיצונית ופנימית כדי לוודא שאין שום בעיה, שריטה, מכה וכיו״ב.
על המושבים הקדמיים מולבשים ניילונים, על האחוריים לא. על לוח המחוונים מודבקת מדבקת יצרן וכמו כן על מסך המולטימדיה. המשלוח הבא ואילך של הסקודה קאמיק יגיעו כבר ללא ערכת רשתות וללא הפנס הנשלף בתא המטען כי כך החליט היבואן. מאידך הקאמיק כן יגיע עם הגה ״ חדש״ שהשינו הוא אק בגלגלת של הווליום של המולטימדיה, במקום צבע שחור זה יגיע בצבע כסוף יענו ניקל אבל למעשה זה מפלסטיק. זה כל הסיפור.