Jump to content

Mcg

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

הנקודות של Mcg

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

0

מוניטין

  1. תודה רבה על התגובה המהירה,האמת שאין לי מושג לאן חובר מה. אני כן יכול להגיד לך שניתוק המצלמה וחיבור מחדש לא עזר לפתרון הבעיה-המצלמה פשוט סירבה להדלק. העניין עם הסוויץ בעייתי עם מערכת הדלקה בלחיצה,יש סיכוי שזה גורם לבעיה? חיברתי את המצלמה ישירות למצת כעצתך והכל עובד פיקס,יש בעיה להשאיר את זה מחובר כמצב חנייה גם כן? לא יגמור מצבר? שוב תודה רבה חבר.
  2. אהלן חברים, מישהו במקרה נתקל בבעיית התחממות יתר עם ה A129 Duo? המצלמה חדשה מהניילון- הותקנה אצל מתקין יחד עם הערכת 3 חוטים למצב החנייה (הוגדר על 11.8 וולט-אוקטביה 2019) הכל עבד בסדר מרגע ההתקנה ביום רביעי (כולל מצב החנייה בלילה) עד לשעה 07:30 בבוקר. המצלמה לא הייתה מוכנה להדלק מחדש בשום דרך,ניסיתי לנתק את הכבל מתח ולחבר,ניסיתי לחבר בלי המצלמה האחורית-כלום לא עזר. החלטתי לחזור ביום חמישי בצהריים (14:00) למתקין כדי לבדוק את התקלה- כמובן איך שהגעתי אליו מרפי הגיע כדי להגיד שלום-באורך פלא המצלמה החלה לפעול ברגע שעמדתי (בצל-עם מזגן) אצלו. שאלתי אותו האם יש קשר כלשהו לחשמל (לא מבין גדול בחשמל רכב) טען שהכל בסדר מבחינת ההתקנה (כי המצלמה עובדת בסופו של דב) ומבחינתו האשמה היא על “המוצר סיני” שקניתי-טען שהמוצר לא נועד לעבוד 24 שעות ובתנאי חום כמו של ישראל. בסופו של יום המצלמה שבה לעבוד כרגיל,וביום למחרת (היום) חזרה לא לעבוד החל משעות הבוקר. מישהו התנסה בבעיה כזאת? המוצר יכול להיות לא עמיד לתנאי מזג האוויר של מדינת ישראל? אשמח לעזרה ותשובות. שיהיה סופש רגוע ונעים לכולם
×
×
  • תוכן חדש...