אהלן חברים,
מישהו במקרה נתקל בבעיית התחממות יתר עם ה A129 Duo?
המצלמה חדשה מהניילון- הותקנה אצל מתקין יחד עם הערכת 3 חוטים למצב החנייה (הוגדר על 11.8 וולט-אוקטביה 2019)
הכל עבד בסדר מרגע ההתקנה ביום רביעי (כולל מצב החנייה בלילה) עד לשעה 07:30 בבוקר.
המצלמה לא הייתה מוכנה להדלק מחדש בשום דרך,ניסיתי לנתק את הכבל מתח ולחבר,ניסיתי לחבר בלי המצלמה האחורית-כלום לא עזר.
החלטתי לחזור ביום חמישי בצהריים (14:00) למתקין כדי לבדוק את התקלה- כמובן איך שהגעתי אליו מרפי הגיע כדי להגיד שלום-באורך פלא המצלמה החלה לפעול ברגע שעמדתי (בצל-עם מזגן) אצלו.
שאלתי אותו האם יש קשר כלשהו לחשמל (לא מבין גדול בחשמל רכב)
טען שהכל בסדר מבחינת ההתקנה (כי המצלמה עובדת בסופו של דב) ומבחינתו האשמה היא על “המוצר סיני” שקניתי-טען שהמוצר לא נועד לעבוד 24 שעות ובתנאי חום כמו של ישראל.
בסופו של יום המצלמה שבה לעבוד כרגיל,וביום למחרת (היום) חזרה לא לעבוד החל משעות הבוקר.
מישהו התנסה בבעיה כזאת? המוצר יכול להיות לא עמיד לתנאי מזג האוויר של מדינת ישראל?
אשמח לעזרה ותשובות.
שיהיה סופש רגוע ונעים לכולם