Jump to content

נהג שלא ממש יודע

  • הודעות

    46
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי נהג שלא ממש יודע

  1. מיקה גם כן ליד חוצות המפרץ ונראה לי זה התחיל רק בסוף שבוע
  2. דור אלון ליד איקאה קריית אתא דור אלון מול חוצות המפרץ בסוף גמרתי במיקה את הגז
  3. יש למשהו אולי מידע למה יש באזור הצפון מחסור בגפ"ם (הם אומרים שזה בכל הארץ) הלכתי לכמה תחנות בסוף מצאתי תחנה אחת אחרונה ואני גמרתי להם את הגז. זה קורה הרבה? למה זה קורה משהו אולי יודע? מתי זה נגמר?
  4. מה שקרה שם שכחתי לכתוב. הלך המחשב רכב והוא הביא לאחד המזרקים פי 10 חשמל ואז הוא נשרף והלך. זה כן יכול להיות קשור?
  5. יכול להרוס את האוטו? יש ממה לפחד? אחרי שנסיתי להתקין מערכת מולטימדיה מעלי אקספס וישר אחר כך (בנסיעה הקרובה) הלך לי הראש מנוע וכמה אמרו לי שזה לא קשור אלא צרוף מקרים, אני כבר לא יודע מה לעשות ואם יש מה לפחד אשמח לתשובות. תודה.
  6. אתמול הבאתי לאבא שלי את הרכב שילך לטפל באמא שלו. (יש לו תו נכה בגללה) והוא ברוב חוכמתו חנה בחניות בחוץ (רחוב נורדאו למי שמכיר) שזה מיועד לבעלי תו דייר. והוא קיבל דוח. עכשיו אם הוא היה עם הרכב שלו הוא לא היה מקבל (תו נכה) יש למשהו מושג איך אפשר לבטל אם אפשר? לא שאני חושב שלא עברו על החוק כאן אבל לפעמים אפשר להתחשב!
  7. יש דבר כזה הורדה זמנית? הבנתי שזה לצמיתות. אני לא יכול לשלוח הודעה פרטית(כי אני חדש) אתה יכול לשלוח לי?
  8. למה זה דוקא איום על המוכר. אני בתור מוכר יכול אולי להוריד את הרכב מהכביש אבל זה לא יעזור לי כלום. בסוף הכל יגיע אליי אז בעצם מה שאתה אומר זה שאין לי מה לעשות?
  9. אני מוכן לשלם את הכסף אבל הוא לא מסכים להעביר. והיום הייתי במשרד הרישוי וצריך לקבוע תור קבעתי לעוד שבועיים. והמאבטח בכניסה אמר לי ללכת לתחנת משטרה להוציא מסמך כל שהוא שהרכב לא ברשותי. הלכתי ושוב אותם דברים זה לא פלילי וכל הזבל הזה. תכל'ס אם יגיע איזה חיוב או משהו תוכל להגיש תלונה. מקווה לטוב בעוד שבועיים אם יש למשהו פתרון יותר פשוט אשמח לשמוע.
  10. בטח חשוב לי אתה יכול להביא לי בפרטי? אני יגיש עליו תלונה בבית משפט. בדיוק עכשיו בדקתי את זה זה לא סיפור גדול ובסך הכל 50 שקל כי אני לא תובע הרבה כסף. ועל הדרך כבר נוציא ממנו על כל העוגמת נפש וימי עבודה.
  11. עכשיו זה יותר מלחיץ. מה אמרת לו שזה עזר? וקיבלת דוחות וכל הזבל הזה? ואם כן מה עשית איתם?
  12. במשטרה כבר אמרו לי שאין כאן שום דבר פלילי ולכן הם לא יכולים לעשות שום דבר. וצריך ללכת לבית משפט. תוסיף ימי עבודה וכאב ראש. תכל'ס היה שווה להשאיר את הרכב אצלי בתור מקום לשמוע רדיו בשקט. אתה קצת מלחיץ אותי כי כן. באיזה אזור אתה גר?
  13. 1 מה זה אומר חמור מאוד (שאני ידע להסביר לו) 2 ואחרי זה הרכב לא קשור אליי משום צומת???
  14. לפני איזה חצי שנה מכרתי לאדם אחד רכב סתם משהו 2600 ש"ח (סתם כדי להבין סדר גודל). וקודם כל עד שהוא הביא את הכסף לקח איזה 4 חודשים. (וכל פעם צעקות בטלפון) וברוב תמימותי השארתי לו במעמד המכירה את המפתחות של הרכב (הוא צריך לבדוק וכולי). ועכשיו הוא לא מוכן לעשות העברת בעלות, ומסתמא שהוא לא משתמש ברכב כי אני לא מקבל כביש שש וכל הדברים האלו. אבל עדיין לא בא לי שעוד 10 שנים משהו ישדוד בנק עם הרכב הזה והמשטרה תבוא אליי. מה אתה היית עושה? ואם יש למשהו רעיון אשמח לשמוע.
  15. מה אתם אומרים כדאי לקנות סובארו B3 מונעת גפ"ם שנת 2008 עם 240000 ק"מ?
  16. יכול להיות שזה גז והמזגן חום כן עובד
  17. המזגן אצלי באוטו (פורד פוקוס 07) התקלקל היום אחרי שכבר תקופה הוא עשה רעש חזק ולא היה אכפת לי אבל עכשיו הוא לא עובד לגמרי ומתי שאני מדליק אותו הוא סתם מוציא רוח (במזג אויר של היום זה חם ממש)משהוא יודע אולי מה זה כמה זה עולה
×
×
  • תוכן חדש...