Jump to content

אקסטרייל

  • הודעות

    12
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי אקסטרייל

  1. תבדוק בספר לפי דגם מנוע אל תקשיב למוסך מורשה!
  2. 500שח אם מעניין אותך אבקש הצעה מסודרת ואשלח לך פתוח עד 12 בלילה!
  3. קבלתי קבלה שעליה מודפס אחריות 4 שנים והמתקין טוען שזה מספיק...?
  4. זה נקרא גלגלי המגן בבית דגן ....יש עוד פנצייריה בתל אביב היתה זולה בכמה שקלים....
  5. אני בא להרכיב תצמיג ורואה שהוא מתחילת חודש 3 זה בסדר??? או להתעקש על חדש?
  6. אז זאת לא המלצה לקחת רק בחינם זה גם מציאות חחח! זה בסדר שהתאריך מחודש שלישי?
  7. הולך להחליף את 4 הצמיגים
  8. זה לא בעיה לבדוק... גם בלי להרים תרכב! תאיר עם הפנס על הרפידה ותראה את העובי שלה שים לב שאתה לא מסתכל על הברזל אלא כמו מדרגה פנימה!
  9. רוב השימוש שלי בכביש.... שטח ממש לא.... שבילים כשיצא לי אעדכן! אני מבין שזה לא מזיק..... יש בזה משהו טוב?
  10. הלכתי על הקונטי 6 כהמלצתכם! בעלות של 670שח לצמיג.... תודה על היעוץ! משהו מבין בענין החנקן שממלאים צריך או לא?
  11. הרכב מגיע עם גודייר שמיוצר ביפן ואילו הגודייר שמוכרים מיוצר בסין!
  12. לרכב ניסן אקסטרייל כרגע הצמיג של גודייר ואני צריך להחליף מצאתי במחיר של660 לאותו הצמיג אך שלי מיוצר ביפן והחדש מיוצר בסין המוכר הציע לי קונטיננטל ב770 לצמיג אולי כמה שקלים פחות בבקשה אני חייב יעוץ???
×
×
  • תוכן חדש...