Jump to content

carholik

  • פרסום הודעות

    9
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

0 נייטרלי

אודות carholik

  • דירוג
    חדש בפורום (< 41 הודעות)
  1. "החוברת מיועדת בעיקר למנהלי המוסכים בענף צמיגי הרכב, אולם לא רק להם, גם לכלל העוסקים ברכב, מנהלי מוסכים, קציני בטיחות, בוחני רכב ושמאי רכב." אז אתה מוכיח את טענתי שהבחינה השנתית אינה מחמירה בבדיקת המרכיב הבטיחותי ביותר ברכב ... ובעצם משרד התחבורה הוא האחראי לגרימת עשרות או מאות תאונות(מתוכם קטלניות) בשנה הנגרמות בשל צמיגים פגומים שהקריטריונים לבדיקת נמוכים מהצימגאים שמרכיבים צמיגים לרכבים ומבוחני הרכב של לפני קנייה. הרי אתם הנקודה האחרונה בביקורת , כשהרכיבו את הצמיג הוא היה חדש, אך שהוא מגיע אליכם הוא כבר אחרי כברת דרך ולכן בדיקתכם צריכה להיות המחמירה ביותר(הגיון פש
  2. אני תוהה... לכאורה נכנסים אליכם (גם סניף מערב וגם סניף מזרח)ביום המון רכבים לבדיקה לפני קנייה והרבה יותר למבחן שנתי, איך עלית על העניין שמדובר בפיאט (רשמתי רכב) הרי לדברייך לא ציינתי נכון את פרטי המקרה... ולא ציינתי שזה היה בסניף במזרח העיר... ואתה בקיא גם בממצאי הבדיקה לפני הקנייה וגם בממצאי המבחן השנתי... ואתה יודע בדיוק מי בחן את הרכב... מוזר🤔... נננ..עזוב זה בטח רק בדמיוני... זה נשמע יותר כמו רשלנות מאשר כסת"ח
  3. זה נכתב בהנחה והחשד היה מתגלה כאמת.. משהו שאנחנו עדיין לא יודעים ויבדק בקרוב. אני מקווה שזה נעשה בתמימות ומתבאס לדעת שרמת מבחן הרישוי השנתי היא פחותה מאשר בדיקה לפני קנייה. עכשיו אני מבין שבמרכיב הבטיחותי החשוב ביותר ברכב הקריטריונים הם נמוכים, מה נגיד על שאר המרכיבים ברכב שנבדקים בפחות חומרה במבחנים השנתיים ... לא פלא שרבע מהרכבים הנוסעים בכבישי ארצנו פסולים לנהיגה כאשר הקריטריונים לבדיקה כאלה נמוכים. אני שמח לשמוע שאתה מאמין במקום עבודתך אך אתה יודע טוב כמוני שהעבר וגם ההווה של מכוני הרישוי מוכתמים ב"לקיחת שלמונים" וגרוע מכך.. אל תכנס לדיון על העסקת עובדים תתייחס לדבריך
  4. היכן ראית שכתבתי בוחן נוכל? רשמתי חשד ולפי דעתי חשד מוצדק. מדברייך אני מבין שאתה המפקח על הבוחנים ושעבודתכם אינה מדוייקת ... הכל נקבע במין ערפול "כיוון פרונט נרשם בכל טופס בדיקה..." "עצם הכתיבה אינה מעידה על הצורך"?? אז למה להעסיק בוחנים?? שימו פקיד/ה שירשמו ריג'קטים באופן שירורתי .. בימי העברתי הרבה רכבים טסט/ בדיקה לפני קנייה זכור לי רק מקרה אחד של כיוון פרונט שנכתב כריג'קט לאזרח הממוצע הבדיקה לפני קנייה והמבחן השנתי זהים מבחינת רמת הבדיקה ואפילו המבחן השנתי אמור להיות מחמיר יותר. ולכן ברגע שנרשמים 4 צמיגים פגומים אין לפרש אחרת מאשר 4 צמיגים שאסור לנסוע ב
  5. kompy הנכבד אני מבין מהודעתך שאתה הבחור עם האפצ'י שהסביר לי על הבדיקה והסכים איתי שגם הצמיגים הקדמיים פגומים ולכן מחקת מולי את המילה "אחוריים" וכללת גם את הצמיגים הקדמים .. אז אני מדייק מאוד! בטופס הבדיקה רשום "לתקן זוויות היגוי" שזה שם אחר לכיוון פרונט ולא מצויין בשום מקום "ללא בדיקת מכשור" . למראית עין ולאדם הממוצע אכן כאשר אותו מכון פוסל 4 צמיגים ולאחר שעתיים מתיר לנסוע בהם זה מעלה חשד לקומבינה...(ממש היתממות מצידך ,היו דברים מעולם ולא פעם אחת, אתה בטוח יודע זאת יותר טוב ממני) לפי דעתי שרשור מעולה שנולד ובועט ומעלה שאלות במקום ואפילו גילה לאנשים כמה דברים שלא ידעו
  6. אתה אומר אם למות אז למות מטסטר נוכל ... ולתת לו להמשיך להרוג אנשים...
  7. עניין פיצוי על הצמיגים פחות חשוב ... ההתנהלות של הטסטר שמאפשר לנהג במקרה הזה אני ומשפחתי לנהוג על רכב במצב לא תקין יותר מלחיצה.
  8. מקווה שזה הפורום הנכון לבעיה... היום לקחתי רכב לבדיקה לפני קנייה במכון קומפיוטסט ראשלצ בבדיקה נמצא כי 4 צמיגים פגומים דרושים החלפה ושהרכב צריך לעבור כיוון פרונט. לאחר שעתיים שלוש נכנס הרכב לאותו מכון כדי לעבור טסט, אך בבדיקה לא נפסלו הצמיגים ולא צויין כי צריך לבצע כיוון פרונט. הרכב בבעלות חברת ליסינג (מוכרת מאוד), שבה הובטח לי כי אם הצמיגים יפלו בטסט הם יוחלפו, אני יצאתי מתוך הנחה כי ברור שהצמיגים יפלו בטסט לא רק בגלל תוצאות הבדיקה של הקופיוטסט אלא גם מהסיבה שמבחינה ויזואלית של הצמיגים גם לעין לא מקצועית ברור כי הצמיגים פסולים לנסיעה... לדוגמא -צמיג קדמי שמאלי
×
×
  • Create New...