היי,
אני מעוניין לעבור מאופנוע לרכב וקיבלתי 2 הצעות ליסינג לרכב ואני מתלבט בין השניים, אשמח לעזרה. הון עצמי ממכירת האופנוע הוא 50,000 שמוכן להשקיע על הרכב. מדובר במאזדה 3 2020.
הצעה 1 - ליסינג פרטי:
50,000 מקדמה, תשלומי חודשי של 1,000 שקלים בחודש ל36 חודשים. לאחר 3 שנים תשלום של 60,000 שקלים.
הצעה 2 - ליסינג תפעולי מהעבודה:
תשלום חודשי של 3,500 ש"ח בחודש מהברוטו! שזה כ2,200 ש"ח מהנטו. חוזה ל36 חודשים, כולל דלקן, טיפולים וביטוח. לאחר 3 שנים חייב להחזיר את הרכב בלי אופציה לרכוש אותו.
אשמח לשמוע דעות וכמובן הסבר הגיוני מאחורי זה.
תודה רבה!