Jump to content

Ash69

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

הנקודות של Ash69

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

0

מוניטין

  1. הפרטי כולל מאזדה 3 2020, טיפולים, טסטים, וביטוח ל3 שנים. לא כולל דלקן. הביטוח הוא חובה + צד ג בלבד, ללא מקיף.
  2. כרגע עובד מהבית, אז הצפי הוא לא גדול.. על האופנוע שבבעלותי כרגע נסעתי ב 4,300 מאוקטובר 2019. לא הרבה בכלל. מגבלה 20,000 בשנה בשני המקרים, ולא בטוח לגבי הדלק. גם לפני תקופת הקורונה לא הייתי עובר .10,000 ק"מ בשנה
  3. היי, אני מעוניין לעבור מאופנוע לרכב וקיבלתי 2 הצעות ליסינג לרכב ואני מתלבט בין השניים, אשמח לעזרה. הון עצמי ממכירת האופנוע הוא 50,000 שמוכן להשקיע על הרכב. מדובר במאזדה 3 2020. הצעה 1 - ליסינג פרטי: 50,000 מקדמה, תשלומי חודשי של 1,000 שקלים בחודש ל36 חודשים. לאחר 3 שנים תשלום של 60,000 שקלים. הצעה 2 - ליסינג תפעולי מהעבודה: תשלום חודשי של 3,500 ש"ח בחודש מהברוטו! שזה כ2,200 ש"ח מהנטו. חוזה ל36 חודשים, כולל דלקן, טיפולים וביטוח. לאחר 3 שנים חייב להחזיר את הרכב בלי אופציה לרכוש אותו. אשמח לשמוע דעות וכמובן הסבר הגיוני מאחורי זה. תודה רבה!
×
×
  • תוכן חדש...