Jump to content

א.ע

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי א.ע

  1. תודה רבה לך!
  2. אהלן, לאחרונה נתקלתי בתופעה הבאה: 1. אחרי נסיעה, עוצר בצד (מנוע מונע) 2. לפתע מנוע מדומם 3. מתניע מחדש, האוטו מגמגם ושם לב שהסל"ד על 0 4. יש מקרים שאני יכול להמשיך בנסיעה (מהירות 80 לדוגמא אבל מד סל"ד מראה 0) - מורגש שינוי באחיזת ההגה, ומנוע נשמע אחרת מישהו יכול להכווין אותי? אולי משהו שקשור לחיישן גל ארכובה? תודה, אלון
×
×
  • תוכן חדש...