אהלן,
לאחרונה נתקלתי בתופעה הבאה:
1. אחרי נסיעה, עוצר בצד (מנוע מונע)
2. לפתע מנוע מדומם
3. מתניע מחדש, האוטו מגמגם ושם לב שהסל"ד על 0
4. יש מקרים שאני יכול להמשיך בנסיעה (מהירות 80 לדוגמא אבל מד סל"ד מראה 0) - מורגש שינוי באחיזת ההגה, ומנוע נשמע אחרת
מישהו יכול להכווין אותי? אולי משהו שקשור לחיישן גל ארכובה?
תודה,
אלון