Jump to content

כיף לכולם

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי כיף לכולם

  1. מישהו יודע עליהם פרטים? אמינות? אפשר לסמוך עליהם? יש להם רכבים טובים? תודה
  2. שלום אני מתעניין בקניית סיטרואן C4 פיקאסו שנת 2011 1.6T תיבת רובוטית עם קילומטראז' נמוך מישהו יכול להגיד לי על 1 האמינות של הרכב\המנוע 2 החסכוניות של הרכב וסתם באופן כללי (אני מחפש רכב 7 מקומות אמין וחסכוני במחיר זול - זה הכיוון) תודה רבה
  3. שלום אני מתעניין בקניית שברולט אפלנדר יד שניה אני רוצה את הרכב עם כל המעלות שלו - אבל מעניין אותי מהם החסרונות - חות מצריכת דלק לא לעניין אמינות - רמת טיפולים, ובעיקר מערכת גפם אמינה שלא הורגת יותר מדאי את הרכב ובכלל מידע על מערכת גפם תודה מראש לכולם
×
×
  • תוכן חדש...