שלום
אני מתעניין בקניית שברולט אפלנדר יד שניה
אני רוצה את הרכב עם כל המעלות שלו - אבל
מעניין אותי מהם החסרונות - חות מצריכת דלק לא לעניין
אמינות - רמת טיפולים, ובעיקר מערכת גפם אמינה שלא הורגת יותר מדאי את הרכב
ובכלל מידע על מערכת גפם
תודה מראש לכולם