שלום
אני מתעניין בקניית סיטרואן C4 פיקאסו שנת 2011 1.6T תיבת רובוטית
עם קילומטראז' נמוך
מישהו יכול להגיד לי על 1 האמינות של הרכב\המנוע
2 החסכוניות של הרכב
וסתם באופן כללי
(אני מחפש רכב 7 מקומות אמין וחסכוני במחיר זול - זה הכיוון)
תודה רבה
שלום
אני מתעניין בקניית שברולט אפלנדר יד שניה
אני רוצה את הרכב עם כל המעלות שלו - אבל
מעניין אותי מהם החסרונות - חות מצריכת דלק לא לעניין
אמינות - רמת טיפולים, ובעיקר מערכת גפם אמינה שלא הורגת יותר מדאי את הרכב
ובכלל מידע על מערכת גפם
תודה מראש לכולם