בס"ד
היי חברים, מישהו יכול להמליץ ממידע אישי / ניסיון על חווית נסיעה בספארק ידנית מנוע 1.0
המוכר טוען שהרכב מהיר וזריז ונסע איתו לאילת וים המלח בלי שום בעייה.
לחבר טוב שלי יש i10 ידנית 1.0 וגם הוא טוען שזה מספיק בהחלט גם לנסיעות מחוץ לעיר ושהוא מגיע ל 140 ואפילו 160 אם צריך
האם יש למישהו ניסיון עם הדגם הזה או מנוע כזה מחוץ לעיר ?
תודה לעונים ויום טוב