Jump to content

Elish22

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Elish22

  1. בס"ד היי חברים, מישהו יכול להמליץ ממידע אישי / ניסיון על חווית נסיעה בספארק ידנית מנוע 1.0 המוכר טוען שהרכב מהיר וזריז ונסע איתו לאילת וים המלח בלי שום בעייה. לחבר טוב שלי יש i10 ידנית 1.0 וגם הוא טוען שזה מספיק בהחלט גם לנסיעות מחוץ לעיר ושהוא מגיע ל 140 ואפילו 160 אם צריך האם יש למישהו ניסיון עם הדגם הזה או מנוע כזה מחוץ לעיר ? תודה לעונים ויום טוב
  2. היי,על איזה שנתון מדובר בבקשה ? האם בצורה החדשה (2016 ואילך) יש גם ltz ? אני חושב להחליף מספארק מנוע 1200 שנת 2012 לספארק מנוע 1000 lt+ שהיא מאובזרת מאד אך חושש להרעה בביצועים
×
×
  • תוכן חדש...