Jump to content

LiRaN888

  • הודעות

    6
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי LiRaN888

  1. תקנה מאזדה 3 עם מושבי עור וקח מושבי בד שלי פשוט נתחלף😃
  2. מקסימו הרגיל ויש לכם המלצות למגבר בשבילו עד 600 ככה? ואני שוקל לקנות תארנולד כי הוא דיי הציל בטח לא צריך הגברה בשבילו ,או מגבר מטורף
  3. תודה רבה אודיו קינג Lanosforce הסבר את כוונתך... אגב יש לי בבית יושב בקופסא מורל מקסימו שוקל אם להרכיב אותו ,או לקנות תמיד של ארנולד שהוא חזק ונציל
  4. תודה על התשובה מה דעתך על הדגם הזה: Deaf bonce arnold v2
  5. ומה לדעתכם עליהם? יש לכם ניסיון איתם? התעניינתי במידים שלהם
  6. ניתקלתי בחברות האלה במוצרים שלהם: Machete Apocalypse Alphard האם יש לכם חוות דעת עליהם ,ניסיון? תודה
×
×
  • תוכן חדש...