Jump to content

חיובי

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי חיובי

  1. פיאט 500 לאחר טיפול, החלו בעיות חשמל. חלונות הרכב עולים ויורדים לבד תוך כדי נסיעה (ללא לחיצה על הכפתורים). בנוסף, גם כשחוגרים חגורה והיא נעולה בתושבת - יש צפצוף אזהרה של אי חגירה. האם קיים פתרון פשוט או שצריך ללכת למוסך או עדיף לחשמלאי רכב? רב תודות,
×
×
  • תוכן חדש...