פיאט 500
לאחר טיפול, החלו בעיות חשמל. חלונות הרכב עולים ויורדים לבד תוך כדי נסיעה (ללא לחיצה על הכפתורים).
בנוסף, גם כשחוגרים חגורה והיא נעולה בתושבת - יש צפצוף אזהרה של אי חגירה.
האם קיים פתרון פשוט או שצריך ללכת למוסך או עדיף לחשמלאי רכב?
רב תודות,