ברור שהנהג עושה את הפעולות האלה, אני יחדד: דיברתי אך ורק על ההילוך אחורי (רוורוס). אתמול ירדתי ירידה מאוד חדה וכשבאתי לעלות אותה ברוורס (לא היה מקום להסתובב) לא הצלחתי לשלב את ההילוך האחורי , ניסיתי גם עם בלם יד, ולא הצלחתי, המנוע לא נכבה בזמן השילוב, פשוט הדוושה של הגז כמעט לא הגיבה, אם היא הייתה נותנת קצת יותר גז הכל היה מושלם, רק לאחר שילוב איטי וארוך עם הקלאצ (כמעט ללא גז!!) ההילוך נכנס והדוושה של הגז חזרה לעבוד כרגיל.
יש לי ניסיון בידני.