Jump to content

Rami148

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Rami148

  1. שלטם! ודי דחוף! עזרה.. לאחרונה שמעתי שיש חוק חדש שגם רכב שאין לו טסט ,שבאים להוריד מהכביש ,כן צריך לשלם את האגרת רכב? כדוגמא. לי יש רכב שנת 2002 כבר מנוב האחרון אין לו טסט. אני רוצה להוריד אותו מהכביש. אצטרך לשלם אגרת טסט על החודשים האלו כדי להוריד אותו?!? תודה לעוזרים!
×
×
  • תוכן חדש...