Jump to content

Perezzzz

  • פרסום הודעות

    4
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

0 נייטרלי

אודות Perezzzz

  • דירוג
    חדש בפורום (< 41 הודעות)
  1. החזרת אותי לתקופת הצבא עם ההאמרים 😊 תודה רבה על הפירוט. לא בטוח שאצליח לעשות את כל זה, עכב חוסר אמצעים/זמן. אעדכן כשתיפתר הבעייה
  2. הדגם הוא glx אז אני חושב שזה אסטרה g תודה חיים, אתה יכול להסביר לי איפה המתג נמצא כדי שאוכל לבדוק עליו מתח? והפיקוד סטרטר נמצא על הסטרטר? עכשיו הלכתי לנסות להניע אותו שוב (השארתי אותו בחניון במרכז קניות...) הרכב כבר קר מן הסתם... עדיין אין סטרטר. בדקתי קצת פיוזים, וממסרים בצורה ויזואלית. ניתקתי את המצבר לכמה דקות ולאחר מכן שוב ניסיתי להניע. שום דבר לא עוזר...
  3. גיר אוטומטי כבר ניסיתי לשחק עם הידית כדי להוריד את החשש הזה, בסיטואציות בהן זה קורה, זה לא נראה לי הכיוון.
  4. אופל אסטרה בנזין 1.6 2003. מצבר תקין והרכב מניע בקלות בשיגרה, יש תקופות שאין לי כלל את הבעיה והכל בסדר. כרגע המצב הוא שבבוקר אני מניע רגיל, לאחר שהמנוע מתחמם ואני מכבה אותו, לא ניתן להניע - יש ממש ניתוק של המתח לסטרטר, כאילו אחד החיישנים מנתק את אפשרות ההנעה. לאחר שהמנוע מתקרר לגמרי, יהיה סטרטר והרכב יניע שוב. לאחרונה קרה לי שגם לאחר שהמנוע קר עדיין אין סטרטר, זה קרה כשהיה חם בחוץ ואני חושד שמשהו בחום של האוויר במנוע, אולי חיישן טמפרטורת אוויר. *בלי קשר או אולי כן...? אני סובל כבר הרבה זמן משסתום egr לא תקין, ניקיתי אותו כמה פעמים ולבסוף ניתקתי לו את המתח בחודש האחרון. אולי אחד החיישנים תקול? אולי ריליי מזייף? אולי קשור איכשהו לשסתום egr?
×
×
  • Create New...