Jump to content

Gh1993

  • הודעות

    30
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Gh1993

  1. מקפיץ
  2. האלגנס 1800 הקומפורט 1000
  3. שלום לכולם, צריך את עזרתכם בנוגע לחוות דעת על שני דגמים של הונדה: 1. הונדה סיוויק האצבק קומפורט 2017 2. הונדה סיוויק האצבק אלגנס 2017 שני הרכבים שמצאתי הם בעלי קילומטראז זהה (40-45 אלף קמ), ובמחיר דומה (80,000₪). שניהם פרטיים, הקומפורט יד שניה, האלגנס ראשונה. רציתי לדעת מה ההבדלים בין הרכבים, ובאופן כללי איך הם. אם יש הצעות אחרות, אז מה שמעניין אותי ברכב זה: *שלושת הראשונים די שווים בדירשה שלי 1. חוויית ניהוג 2. נוחות 3. אמינות 4. אבזור טוב (גם מדיה, גם בטיחות) 5. מעדיף משפחתיות קומפקטיות האצבק, אך פתוח גם לסופר מיני מרווחות וגיפונים. 6. תקציב - לא מעל 80k, מעדיף פחות נסועה שנתית לא גבוהה של בערך 10-15 אלף קמ. מקווה להחזיק את הרכב תקופה ארוכה אם יהיה תקין ויענה על הדרישות. תודה
  4. חשבנו גם על איביזה, איך היא? בעיקרון אין מחשבה על מטענים או נכדים בקרוב
  5. שלום לכולם, מחפש רכב לאמא שלי עד 50k. מדובר בסהכ בנסיעה עירונית רגועה לרוב (פה ושם נסיעות בין עירוניות), ומתוכנן לעשות מעט קילומטרים שנתיים (אולי 10-12 אלף) התכנון הוא לקנות באחת מהסוכנויות בבאר שבע ולעשות טרייד על פיגו 308 2011 שברשותינו. הכיוון הוא לרכב בשנתון גבוה (לכל הפחות 2015), שיהיה אמין וזול לתיקונים. ההמלצות שקיבלתי עד כה הוא ללכת 'עם העדר' על הפיקנטו או i10. כמו כן מה308 נכווינו ממש, אז נאלץ ללכת עם הסטיגמה נגד הצרפתיות. תודה!
×
×
  • תוכן חדש...