שלום לכולם,
צריך את עזרתכם בנוגע לחוות דעת על שני דגמים של הונדה:
1. הונדה סיוויק האצבק קומפורט 2017
2. הונדה סיוויק האצבק אלגנס 2017
שני הרכבים שמצאתי הם בעלי קילומטראז זהה (40-45 אלף קמ), ובמחיר דומה (80,000₪).
שניהם פרטיים, הקומפורט יד שניה, האלגנס ראשונה.
רציתי לדעת מה ההבדלים בין הרכבים, ובאופן כללי איך הם.
אם יש הצעות אחרות, אז מה שמעניין אותי ברכב זה:
*שלושת הראשונים די שווים בדירשה שלי
1. חוויית ניהוג
2. נוחות
3. אמינות
4. אבזור טוב (גם מדיה, גם בטיחות)
5. מעדיף משפחתיות קומפקטיות האצבק, אך פתוח גם לסופר מיני מרווחות וגיפונים.
6. תקציב - לא מעל 80k, מעדיף פחות
נסועה שנתית לא גבוהה של בערך 10-15 אלף קמ.
מקווה להחזיק את הרכב תקופה ארוכה אם יהיה תקין ויענה על הדרישות.
תודה