שלום לכולם,
אני חדשה כאן - וגם יחסית לשנותיי בכביש.
רוצה בבקשה לקבל מענה על מקרה מפחיד שקרה לי במהלך הטסט לרכב. (זו פעם ראשונה בחיי שעושה טסט כי אני נהגת חדשה)
הגעתי לתור של הרכבים(עדיין לא למסלול של הטסט!) ואחד מהעובדים שם פתח את הפגאש האחורי וביקש ממני לבצע מס' פעולות בהילוכים: להעביר לN, אז לR ואז שוב לR וכל זה עשיתי כשהבלם יד כמובן היה למעלה. לאחר כמה דק' הוא הלך בלי לומר מילה ורציתי להתקדם עם התור, אז העברתי לדרייב והאצתי קצת - ופתאום הרכב השתגע ונסע במהירות קדימה ואחורה בצורה נוראית כמה פעמים!!! ודפקתי את הרכב מאחוריי וזה שהיה מקדימה ואני נפצעתי - וכמובן הנזק הכלכלי גם לא איחר לבוא.
מאז עבר חודש ואני לא מסוגלת לנהוג, קשה לי, אני נהגת טובה אבל איבדתי את הביטחון ברכב עצמו. אני חוששת שלא יקרה שוב.
מישהו יודע להסביר מדוע הרכב השתגע ככה?
תודה!