Jump to content

אדוןמנגו

  • הודעות

    8
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי אדוןמנגו

  1. הבנתי. החישוב של הדלק והטיפולים - הגיוני?
  2. שלום, האם הסיכום הוצאות של הרכב הגיוני ואמין?? הבאתי את זה מכתבה כולשהי.
  3. 2008- 2011 שנ' כמה אפשרויות פתוחות: Sportback Ambition אוט' 2.0 Sportback Sharp אוט' 1.8 Sportback Sharp אוט' 1.2 Sportback Attraction אוט' 1.8 Sharp אוט' 3 דל' 1.8 Sportback אוט' 1.6 Sportback Ambition אוט' 2.0 תקציב עד 70K
  4. רציתי לשאול האם הרכב הנל זולל דלק? כנל לגבי תחזוקה? תחזוקה יקרה יחסית?
  5. שלום, מתכנן רכישת ג'יפ קומפאס יד 2 4X4 Sport שנת 2011 מה העלות האחזקה השנתית בערך? השימוש יהיה בעיקר יום יומימית מומצעת ככה אבל בסופשים טיולים ברחבי הארץ.
  6. אז לסיכום, בתור נהג מונית שכיר יורד לי מהכיס בחודש בסביבות ה1.6 ש'ח על מספר ירוק + 1.6 שח על שכירת מונית + עוד הוצאות על הדלק ותחזוקה והביטוח כללי? אני צודק בגדול?
  7. תודה רבה חברים, פירטתם נורא טוב. הבנתי. אני פחות בעניין של להיות עצמאי. כמה יעלה לי נגיד לשכור מספר ומונית בשביל לעבוד?
  8. מקבלים רכב מהתחנת מוניות (מהחברה) או שהם רוכשים/משכירים מכספם? אודה למענה.
×
×
  • תוכן חדש...