שלום,
מתכנן רכישת ג'יפ קומפאס יד 2
4X4 Sport
שנת 2011
מה העלות האחזקה השנתית בערך?
השימוש יהיה בעיקר יום יומימית מומצעת ככה
אבל בסופשים טיולים ברחבי הארץ.
אז לסיכום, בתור נהג מונית שכיר יורד לי מהכיס בחודש בסביבות ה1.6 ש'ח על מספר ירוק + 1.6 שח על שכירת מונית + עוד הוצאות על הדלק ותחזוקה והביטוח כללי? אני צודק בגדול?