אני גר בבניין בן 7 קומות
היה פיצוץ בצינור מים על הגג של הקולטים
באו אנשי מקצוע
החליפו ועשו ניקוזים של המים ורק לי אין מים חמים
אני גר בקומה 2
הקומה 1 לא משתמשים במים מלפני המון שנים
שאר הדיירים לא התלוננו על בעיה
הצנרת מחולקת ל 3 איזורים
בשני איזורים אין לאף אחד בעיה
באיזור שלי
רק אני מתלונן על בעיה
עשיתי את הבדיקה של הדוד כפי שקראתי כאן
הדוד שלי תקין
בחימום חשמלי תוך 10דקות יש לי מים רותחים להתקלח
הדוד שלי 130 ליטר עם מאיץ חום סטנדרטי
מה צריך לעשות