Jump to content

anoneme

  • הודעות

    0
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי anoneme

  1. ישנם 3 צינורות ששיכים למערכת הצינור השמאלי מגיע רותח לשכן מעלי ואחרי 30 ס"מ הוא קר האם זה סתימה בצינור? האמצעי חמים ושלישי רגיל מה הבעיה?
  2. אני גר בבניין בן 7 קומות היה פיצוץ בצינור מים על הגג של הקולטים באו אנשי מקצוע החליפו ועשו ניקוזים של המים ורק לי אין מים חמים אני גר בקומה 2 הקומה 1 לא משתמשים במים מלפני המון שנים שאר הדיירים לא התלוננו על בעיה הצנרת מחולקת ל 3 איזורים בשני איזורים אין לאף אחד בעיה באיזור שלי רק אני מתלונן על בעיה עשיתי את הבדיקה של הדוד כפי שקראתי כאן הדוד שלי תקין בחימום חשמלי תוך 10דקות יש לי מים רותחים להתקלח הדוד שלי 130 ליטר עם מאיץ חום סטנדרטי מה צריך לעשות
×
×
  • תוכן חדש...