Jump to content

Daniel Klatis

  • הודעות

    5
  • כאן מאז:

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של Daniel Klatis

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. גם קיה ריו עם גיר רובוטי, I20, OIONIC, KONA, I30 עם גיר רובוטי
  2. הם עברו לתיבות רובוטיות כפולות מצמד כדי לחסוך בדלק, להפחית בזיהום אוויר, וכדי לחסוך בעלויות יצור של תיבות DCT
  3. אל תתבלבל בין גיר רובוטי רגיל עם מצמד אחד לבין גיר רובוטי כפול מצמד אלו שני תיבות שונות לגמרי, ומגיבות באופן שונה. וכן יונדאי וקיה עברו לתיבות רובוטיות עם מצמד כפול כדי לחסוך בדלק, להפחית את זיהום אוויר, ולצמצם בעלויות יצור של התיבות DCT
  4. יש לך טעות. כל דגמי יונדאי וקיה עברו לתיבה רובוטית כפולת מצמדים DCT. לא כל שברולט אוטומטי פלנטרי, ספארק עם תיבה רציפה, טראקס עם תיבה רציפה. בסיטרואן כן נמכרים מנועים PURE TECH ל C3 קקטוס, C3 AIRCROSS פיג'ו 208, 2008, 308. עם תיבה אוטומטית פלנטרית של חברה AISIN היפנית. ובכללי כל הרכבים העממיים היפנים (חוץ ממאזדה) עברו לתיבות רציפות. רכבים קוריאנים עברו לתיבות DCT.
  5. יש לך טעות. כיום יונדאי I20, קיה ריו מגיעות עם תיבה רובוטית כפולת מצמד DCT.
×
×
  • תוכן חדש...